صورت مشروح مذاکرات بدون توقف (نان استاپ) جلسه دوم

صورت مشروح مذاکرات بدون توقف (نان استاپ) جلسه دوم
تاریخ: ۱۵/۰۱/۱۳۹۷  ساعت ۱۷ تا ۲۰
سخنرانان:
خانم ها بهمن، حسینی اخوان، آبایی، راغبی، کیا، بهشتی، قادری، جهرمی
آقایان مهاجری، موسوی، جنتی فر، صادقی، شکروی، نیک مهر، استیری، میری، فراهانی، زاهدی
مسئول پنل:  آقایان انصاری، پیری
در جلسه موارد ذیل طرح و مورد تاکید اعضاء قرار گرفت:
–  اعضاء گروه بدون توقف مصوب نمودند در جهت آموزش های کاربردی بین اعضای گروه تلاش گردد و برنامه اموزشی با محوریت اصول و قواعد تجارت توسط کارگروهی متشکل از آقای جنتی فر و خانم ها آبایی و فروتن مهر در طی دو جلسه آتی ارائه گردد.
–  اعضاء گروه بدون توقف تصدیق می کنند در راستای احیای خلاقیت بین اعضای گروه در هر جلسه از سلسله جلسات گروه زمانی به انجام فعالیتهای خلاقانه اختصاص یابد.
–  مقرر شد کارگروهی متشکل از آقایان شکروی و زاهدی در جهت ایجاد تعامل بیشتر بین اعضاء نسبت به تهیه و جمع آوری اطلاعات اولیه از افراد عضو همچون رشته های تحصیلی و کاری اقدام و برای اطلاع کلیه اعضاء در گروه قرار دهند.
–  اعضاء گروه بدون توقف مصوب نمودند پیشنهاد سرکار خانم راغبی مبنی بر بررسی ایجاد کمیسیون هایی همچون
o  توسعه بازرگانی
o  مالی
o  لجستیک و حمل و نقل و گردشگری
o  امور دولتی
o  زنان
o  عضویت و روابط عمومی
o  سلامت
با کمیسیون های پیشنهادی در برنامه اولیه مطابقت و مورد بررسی کارگروهی متشکل از آقایان میری، روشن و استیری قرار گیرد تا حداکثر طی سه جلسه آتی مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گیرد.
–  با عنایت به توضیحات سرکار خانم حسینی درخصوص الزامات موجود در قراردادهای کاری و همچنین استقبال اعضاء و پیشنهاد جناب آقای موسوی مبنی بر عدم وجود دفتر حقوقی آنلاین در زمینه کسب و کارهای جوانان و ارائه روش های نوین در ارائه خدمات در این زمینه مقرر شد علاقه مندان به مشارکت در این فعالیت برای تهیه طرح پیشنهادی اولیه اعلام آمادگی تا در جلسات آینده به استحضار علاقه مندان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید