بیانیه شماره ۱ سفیران باران

به نامش و به یادش

یرماه سال ۱۳۹۶ خبر مسرت بخشی در فضای اقتصادی و تشکلی بخش خصوصی طنین انداز شد. به ثمر رسیدن تلاش های دو نسل از جوانان جریان ساز اقتصادی کشور و صدور مجوز تشکیل انجمن جوانان اتاق بازرگانی پس از  ۱۶ سال موجی از امید را در دل فعالین اقتصادی جوان ایجاد کرد و بشارت داد که سرانجام توانمندی های جوانان نیز در فضای تشکلی دیده خواهد شد و جوانان ضمن کارآموزی در سایه تجربه و توان پیشکسوتان گام هایی هرچند کوچک برای بهبود مستمر محیط کسب و کار برخواهند داشت و بدین ترتیب مدیرانی کارآمد و قابل برای آینده این سرزمین تربیت خواهند شد.

ائتلاف سفیران باران نخستین ائتلافی بود که توسط جمعی از فعالین اقتصادی و تشکلی اتاق از نخستین روزهای پس یادداشت نایب رئیس اتاق ایران در کانال تلگرامی خود (۳۱/۰۴/۱۳۹۶) و اولین فراخوان اتاق تهران (۰۴/۰۶/۱۳۹۶) با رویکرد برنامه محوری، پاسخگویی و تعامل همه جانبه با تمامی جریان های اتاق توسط قریب به ۳۰ عضو اصلی تشکیل شد و ماحصل تلاش های چند ماهه این ۳۰ نفر، لیستی نه نفره و برنامه مدونی با عنوان باران امید بود که در جهت اجرای اصول فعالیت انتخاباتی و تشکیلاتی در جلسه ششم اسفند ماه در هتل ارم تهران رونمایی شد.

امروز پس از گذشت ده ماه از نخستین فراخوان و قریب به ۳ ماه از رونمایی اولین ائتلاف ، گروه های دیگری از دوستان و همراهان ما در غالب دو ائتلاف فکر نو و بازرگانان جوان گرد هم آمده اند. ما سفیران باران ضمن تبریک به دوستانمان در این دو ائتلاف، تشکیل این گروه ها را به فال نیک گرفته و معتقدیم هم اکنون رقابت معنا پیدا خواهد کرد و امیدواریم که در کنار این عزیزان بتوانیم جلوه زیبایی از رقابت سالم و ترویج فرهنگ برنامه محوری، مطالبه گری اعضا و پاسخگویی منتخبین را به منصه ظهور برسانیم.

ما معتقدیم امروز زمان رقابت است و فردای انتخابات موسم رفاقت و معاضدت لذا از تشکیل ائتلاف های فکر نو و بازرگانان جوان و هر ائتلاف و گروه دیگری استقبال نموده و تبلور روحیه تشکل گرایی را نه در رقابت های انتخاباتی که در هم افزایی پس از انتخابات می دانیم.

در پایان توفیق روزافزون یکایک جوانان ایران بویژه فعالین اقتصادی جوان تهران را از خداوند متعال مسئلت داریم و آرزو می کنیم که نمایندگانی شایسته ای برای جوانان جریان ساز دو نسل گذشته باشیم و همه در کنار هم بنای استواری برای انجمن جوانان کارآفرین تهران بسازیم.

#سفیران_باران
@safiraanebaran

دیدگاهتان را بنویسید