جوانان اتاق بازرگانی خواستار ورود به شورای گفتگو شدند

اعضای هیات مدیره انجمن جوانان اتاق بازرگانی استان تهران ، در اولین نشست‌های خود درخواست حضور در کمیسیون‌های تخصصی اتاق تهران و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق بازرگانی تهران، فعالان اقتصادی جوان منتخب که هدایت انجمن جوانان استان تهران را برعهده گرفته‌اند در نشستی در اتاق تهران برخی از سیاست‌های خود برای نقشه راه این انجمن تازه تاسیس را مشخص و مصوب کردند.

این نشست با حضور اعضای اصلی وعلی‌البدل هیات مدیره و هم‌چنین مدیر امور تشکل‏ها و مسئولیت اجتماعی اتاق تهران و با هدف گفت‌وگو و تصمیم‏گیری در ارتباط با مسائل جاری انجمن برگزار شد.

در آغاز این نشست، غلامرضا ملکی با تاکید بر لزوم حفظ یکپارچگی و همدلی اعضای هیات مدیره و گذشتن از مسایل مربوط به رقابت‌های انتخاباتی عنوان کرد که در حال حاضر ماموریت اصلی هیات مدیره انجمن ایجاد ارتباط بین اعضا و ارائه خدمات به ‏آنهاست.

اعضای هیات مدیره انجمن، ضمن ابراز علاقمندی هیات مدیره به تعامل مستمر با اعضا و مشارکت حداکثری آنها در امور مربوط به انجمن، عنوان کرد که اعضای هیات مدیره انجمن در راستای ایجاد فضای تعاملی و رفع سوءتفاهم‌های احتمالی، نشست مشترکی با تعدادی از اعضا برگزار کرده‌اند که منجر به نزدیکی بیش از قبل اعضای انجمن و هیات مدیره منتخب شده است.

در ادامه این نشست، روی مسایل مختلفی بین اعضای هیات مدیره انجمن جوانان بحث و بررسی صورت گرفت و پیشنهاداتی ارائه شد که بر این اساس ساختار کمیسیون‏های تخصصی انجمن مشخص و مقرر شد هر یک از اعضای هیات مدیره مسئولیت اداره یکی از کمیسیون‏ها را بر عهده بگیرد.

اعضای هیات مدیره انجمن جوانان هم‌چنین از معاون امور تشکل‌های اتاق تهران خواستند در جهت حضور نمایندگان انجمن در کمیسیون‏های مشورتی اتاق تهران و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران، رایزنی کند.

هیات مدیره مجمع موسسین انجمن جوانان استان تهران در انتخابات ششم خرداد ماه جاری تعیین شد.

اعضای هیات مدیره در اولین نشست خود نیز علی محمدی را به عنوان رئیس هیات مدیره و نغمه حدیدی و آرش نیک‌پی را به عنوان نواب رئیس انتخاب کردند.

ثمین‌سادات میرترابی به عنوان خزانه‌دار و احسان پیری نیز به عنوان منشی هیات مدیره انتخاب شدند. آتنا آبائی، مهدی زاهدی اول، میرنیما قاضی و سیدمرتضی حاجی آقامیری دیگر اعضای هیات مدیره و میلاد بختیاری نیز بازرس انجمن هستند. برابر نتایج انتخابات ششم خرداد ماه شیما شعبانی‌فر و رضا ایلاتی، دو عضو علی‌البدل هیات مدیره و پردیس رستم‌زاده نیز بازرس علی‌البدل انجمن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید