استقبال رسانه‌ها از تشکیل انجمن جوانان استان تهران

در پی تاسیس انجمن جوانان استان تهران در اتاق بازرگانی تهران در خرداد سالجاری، نشست این انجمن که در اتاق تهران برگزار شد مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

استقبال رسانه‌ها از تاسیس این انجمن بسیار قابل توجه بود به نحوی که «خبرگزاری تسنیم» به حضور مسئولان اتاق بازرگانی تهران، از جمله مدیر امور تشکل‏ها و مسئولیت اجتماعی اتاق در این جلسه و انتخاب علی محمدی به عنوان رئیس هیات مدیره انجمن جوانان اشاره کرد. تسنیم، تصمیمات این جلسه از جمله درخواست رئیس هیات مدیره انجمن مبنی بر حضور در جلسات شواری گفتگو را به عنوان تیتر خبر منتشر کرد.

«خبرگزاری ایسنا» نیز ضمن انتشار خبر این نشست، درخواست اعضای هیات مدیره انجمن جوانان برای حضور در کمیسیون‌های تخصصی اتاق تهران و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی را به عنوان تیتر این جلسه برگزید.

«خبرگزاری ایلنا» نیز با انتشار خبر این نشست و اشاره به تصویب سیاست‌ها و نقشه راه انجمن جوانان، انتخاب علی محمدی به عنوان رئیس هیات مدیره و انتخاب دیگر اعضای هیات مدیره انجمن را به تفصیل پوشش داد.

«دنیای اقتصاد»، «جام‌جم آنلاین»، «کسب وکار نیوز»، «فصل اقتصاد»، «تلکسیران» و بسیاری از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دیگر نیز خبر این رویداد را منتشر کردند.

اعضای هیات مدیره، علی محمدی را به عنوان رئیس هیات مدیره، نغمه حدیدی و آرش نیک‌پی را به عنوان نواب رئیس، ثمین‌سادات میرترابی را به عنوان خزانه‌دار و احسان پیری را نیز به عنوان منشی هیات مدیره انتخاب کردند.

آتنا آبائی، سیدمرتضی حاجی آقامیری، میرنیما قاضی ومهدی زاهدی اول دیگر اعضای هیات مدیره و میلاد بختیاری نیز بازرس انجمن هستند.

شیما شعبانی‌فر و رضا ایلاتی، دو عضو علی‌البدل هیات مدیره و پردیس رستم‌زاده، بازرس علی‌البدل انجمن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید