رونمایی از بازی هانا

افتتاحیه مراسم

در ابتدای این مراسم زینب سادات جهرمی مدیرعامل شرکت سروهانا با اشاره به زمان صرف شده برای توسعه اپلکیشن گفت:لازم است اعلام کنیم که برای ساخت این بازی بیش از ۴۹ هزار نفر ساعت زمان صرف شده است. ما در سرو هانا بر پایه رابطه بین روان‌شناسی و تکنولوژی تلاش کردیم تا آموزه‌های روان شناسی را به شکلی متفاوت در اختیار مردم قرار دهیم. به اعتقاد ما پروژه هانا می‌تواند تاثیر به‌سزایی در اکوسیستم بازی‌های رایانه‌ای ایجاد کند و خدمات نوین برای روا‌ن‌شناسی کودک باشد. خدماتی که از لحاظ زمانی و هزینه‌ای به صرفه و مقرون باشد

مهدی زاهدی اول از شرکت سروهانا نیز در این مراسم با اشاره به آمار ویژگی‌های هانا گفت:هانا در حال حاضر ۳۰۰۰ سؤال از کودکان می‌پرسد و در پروژه بعدی حدودا ۲۱ روز کاری ما ۱۲۱ سؤال را به این سوالات اضافه می‌کنیم، سوالی که توسط روان‌شناس‌های متخصص مطرح می‌شوند. تمام این ۳۰۰۰ سؤال به‌طور کامل روان‌شناختی هستند و مبانی علمی پشت آن است. زمانی‌ که کودک بازی می‌کند متوجه این نیست که بازی در پس‌زمینه به‌دنبال چیزی می‌گردد؛‌ اما این اتفاق در آن رخ می‌دهد و ما در پشت صحنه تمامی عملکرد بچه را مورد بحث قرار می‌دهیم. ۱۷ نوع تایپ یا راه‌های مواجه‌ی کودک با بازی در هانا قرار دارد که باعث خسته نشدن کودک در زمان تعامل با بازی می‌شود که اهمیت بسیاری دارد. هانا ۱۲ هزار ۹۰۰ فایل در خودش دارد که تمام این فایل‌ها اورجینال مجموعه است، به این معنی که تمام این فایل‌ها در مجموعه طراحی و توسعه داده شده است.

 

 

📌سه‌شنبه، دهم دی‌ماه ۱۳۹۸ از اپلیکیشن بازیِ #هانا رونمایی شد. نگاهِ خبرگزاری‌های مختلف به‌‌این رویداد:

🔗ایرنا: https://b2n.ir/879885

🔎زومجی: https://b2n.ir/114938

📲ایستنا: https://b2n.ir/009313

🖇نیوزپارسی: https://b2n.ir/815426

📍و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای:

https://www.ircg.ir/s/e99

🌲#سروهانا، بنیان‌گذار خدمات نوین روان‌شناختی

@sarvehana

 

رویداد رونمایی از بازی هانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *